Alexandra Bujenita si PR-ul cultural: Admiratori consider ca avem destui, mai putin cumparatori

Alexandra Bujenita si PR-ul cultural: Admiratori consider ca avem destui, mai putin cumparatori

Are 25 de ani, este fotograf si se ocupa de promovarea Acuarela si Asociatia Culturala ImboldAlexandra Bujenita spune ca in Bucuresti s-a format deja o insula de evenimente culturale, mai ales pentru tinerii cu varste cuprinse intre 25-35 ani, si este foarte accesibila mai ales prin noile media. Uneori, insa, in spatiile alternative, se intampla ca publicul sa schimbe scopul evenimentelor culturale: ei vin pentru Marshmallow Choco si nu pentru un concert de jazz. De aceea, targetarea este foarte importanta.

 

E atat de greu sa vorbesti despre tine cand esti PR sau fotograf, intamplator le practic pe amandoua, dar hai sa incercam cateva cuvinte si o imagine: Alexandra Bujenita, 25 ani, fost diletant in televiziune si film, prezent continuu la Asociatia Culturala Imbold, Acuarela, Acuarela Bufet, Plastilina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related