[Aho, aho!] Irina Becher (Leo Burnett Group): Singurul lucru pe care nu il vrei intr-o campanie de Craciun e un politician care sa iti ureze sincer diverse lucruri

[Aho, aho!] Irina Becher (Leo Burnett Group): Singurul lucru pe care nu il vrei intr-o campanie de Craciun e un politician care sa iti ureze sincer diverse lucruri

Altfel, toate s-au mai facut, spune Irina Becher, Creative Director Leo Burnett Group, si numara iepurasii de Paste, dezastrele si oamenii care mor, da, chiar si de Craciun. Nu lipsesc incercarile diferite de a aborda Craciunul, crede ea, ci sinceritatea.

 

Pentru ca octombrie e o luna noroasa, noroioasa, in care primesti si vestea proasta ca ziua se micsoreaza si mai mult, iar noiembrie nu e nici ea cu nimic mai interesanta. Si atunci, lumea incepe sa viseze la ceva cu mult mai frumos si mai luminos, adica prima sarbatoare care conteaza.

Citeam pe Facebook cum o prietena plecata de curand in Canada era socata sa descopere un brad impodobit inca din octombrie intr-o casa de acolo. Daca oamenii sunt deja cu gandul la sarbatorile ce vin, de ce sa nu ii faci deja sa viseze?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related