Primele Grand Prix-uri la Cannes Lions 2014: Creative Effectiveness, Direct, PR, Promo & Activation

Primele Grand Prix-uri la Cannes Lions 2014: Creative Effectiveness, Direct, PR, Promo & Activation

In cadrul unei ceremonii care a avut loc la Palais des Festivals, azi au fost anuntati castigatorii categoriilor Promo & Activation, Creative Effectiveness, Direct, PR de la Cannes Lions 2014.

Campania “Sorry, I spent it on myself”, creata de Adam & Eve DDB London pentru Harvey Nichols a castigat Grand Prix-ul la categoria Promo & Activation, prezidata de Susan Credle (Chief Creative Officer, Leo Burnett, GLOBAL). 

La Promo & Activation, McCann Erickson Bucharest si MRM Worldwide Romania au luat un Bronze Lion pentru campania "Bucharest, not Budapest", creata pentru ROM. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Related