Tuio lanseaza pentru Sephora prima emisiune-concurs, difuzata exclusiv in social media

Tuio lanseaza pentru Sephora prima emisiune-concurs, difuzata exclusiv in social media

Tuio a lansat pentru retailer-ul de cosmetice Sephora prima emisiune-concurs dedicata pasionatelor de make-up din Romania: Sephora Beauty Challenge. Conceptul realizat de Tuio este unic in Romania - fanele brand-ului Sephora devin personajele unei emisiuni, care va fi difuzata exclusiv pe retelele de socializare online. In urma unor provocari-surpriza, fanele isi demonstreaza talentul si cunostintele in materie de make-up si se confrunta pentru castigarea marelui premiu marca Made in Sephora.

Credem ca online-ul a depasit TV-ul ca mediu ideal de entertainment. Am legat conceptul TV de emisiune tip concurs cu retelele de socializare online, pentru a profita din plin de reach-ul si de puterea mare de implicare a publicului pe care acestea le ofera,” a spus Ludwig Petre, Managing Director, Tuio.

Provocarile constau in realizarea unor tutoriale de make-up pe care concurentele le filmeaza cu ajutorul smartphone-urilor. In studioul Sephora Beauty Challenge, juriul evalueaza performanta fiecarei concurente si alege cine merge mai departe, cat si castigatoarea finala. De asemenea, utilizatorii online isi pot sustine favoritii prin voturi la fiecare episod.

Avem incredere in potentialul acestui proiect de branded content si consideram ca este un mediu de promovare eficient, potrivit pentru Sephora. Ne-am dorit sa oferim audientei noastre o experienta captivanta si sa le impartasim latura distractiva a brand-ului Sephora, dar si sa creem o conexiune reala cu fanii.” a spus Cristina Vasilescu, Marketing Manager, Sephora.

Emisiunea a fost lansata in luna decembrie si este transmisa pe canalele de Facebook si YouTube ale Sephora Romania. Pentru a fi la curent cu detaliile emisiunii, fanii Sephora sunt invitati sa urmareasca activitatea brandului pe oricare dintre aceste canale, sau pe platforma dedicata proiectului.

 PROMO-ul

 

 

Episodul 1

 

 

Episodul 2

 
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related