[Romanismul si publicitatea] Ludwig Petre si o iubire cu limite

[Romanismul si publicitatea] Ludwig Petre si o iubire cu limite

Ludwig Petre (Managing Director, Tuio) spune ca mandriile nationale sunt de mai multe feluri: arogante, de prost-gust, frumoase sau discrete. El cunoaste in mod direct cel putin doua, avand in vedere ca mama ii este nemtoaica. Cum sunt romanii? Pai, dupa ce au trecut de defularea anilor '90, cand tot ce era din afara era mai bun, s-au intors, acum, catre traditional.

Mandria nationala nu este o chestie romaneasca. Am vazut rabufniri de mandrie mult mai mari ca la ai nostri in State, spre exemplu. Manifestate diferit, ce-i drept. Mandrii arogante, de prost gust, dar si mandrii frumoase, care iti inspirau sentimentul de "Vreau sa fac, sau sa fiu si eu asa."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related