Yves Rocher şi Tuio combat “Poluaria” în campania de lansare Elixir Jeunesse

Yves Rocher şi Tuio combat “Poluaria” în campania de lansare Elixir Jeunesse

Yves Rocher si Tuio au lansat antidotul poluarii printr-o campanie de comunicare integrata dedicata noii game de ingrijire a tenului Elixir Jeunesse. Intr-un bogat context urban, Yves Rocher si agentia digitala atrag atentia asupra poluarii daunatoare tenului, cu o abordare creativa targetata publicului din marile orase.

Comunicarea in digital a inceput cu un video teaser ce a introdus in scena solutia inedita - Poluaria – palaria exagerata menita sa te protejeze de poluarea urbana, in 6 moduri distincte. Stunt-ul video a atras rapid atentia publicului, adunand aproape 300.000 de views. Mesajul a avut si declinari amuzante in online, printre care o poezie marca Flick.

 

 

Lansarea oficiala a campaniei a avut loc etapizat, prin video-uri live, de teaser si reveal propriu-zis, cu fashion blogger-ul Ana Morodan, headliner-ul campaniei Elixir Jeunesse.

Teaser

 

 

Reveal

 

 

Ne-am dorit o abordare creativa si inedita, astfel incat publicul feminin sa devina si mai constient de efectele poluarii. Am mizat pe o campanie de remarketing pentru brand awareness, cu unul dintre cei mai importanti influenceri in fashion&beauty din Romania.”, Cosmin Baba, Creative Director, Tuio

 

Directia strategica a campaniei online a fost retargeting-ul pe Facebook si Web. Astfel, cea mai mare parte a audientei care a vazut mesajele din campania de teasing, reveal sau fidelizare a ajuns pe landing page-ul fictiv dedicat Poluariei sau pagina destinata produselor Elixir Jeunesse, o gama de ingrijire anti-age cu dublu efect de reparare si protectie anti-poluare.

 

“Am reusit, practic, sa-i plimbam pe utilizatori printr-o poveste complexa, interesanta, cu ajutorul acestor unelte care permit retargetarea utilizatorilor care au interactionat cu contentul campaniei in orice etapa din funnel.”, Ludwig Petre, Managing Director, Tuio

 

Complementar comunicarii creative, ce a pus accent pe beneficiile produselor, campania include o ultima etapa declinata din landing page-ul principal: o aplicatie creata special pentru a verifica in timp real poluarea din oras, pana la nivel de strada.

 

“Poluarea urbana devine o problema reala, de aceea ne-am dorit un awareness consistent prin diferite tool-uri creative astfel incat femeile din marile orase sa constientizeze nevoia de combatere a poluarii ce le afecteaza tenul. Ne bucuram de o receptivitate crescuta asupra acestei probleme din partea publicului feminin. #STOPskinpollution este manifestul nostru prin care ne-am dorit sa atragem atentia atat asupra importantei ingrijirii tenului, cat si a protejarii naturii.”, Bianca Stroia, Consumer Marketing Manager, Yves Rocher Romania

 

Echipele participante:

Echipa Tuio: Andreea Marcu (Art ), Razvan Iordache (Art), Luchian Abel (Copywriter), Ramona Suta (Account Manager),  Cosmin Baba (Creative Director), Ludwig Petre (Managing Director), Andrei Gingirov (Business Development).

Echipa Yves Rocher Romania: Bianca Stroia (Consumer Marketing Manager), Anca Antonaru (Community Manager), Cosmina Buga (Marketing Assistant)

Regizor: Mindru
DOP: Bogdan Barbu
Muzica & Sound Design: KMP Studio

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related