[Bilant 2015] Mona Opran (Centrade): Am profitat de noua noastra structura pentru a ne reorganiza oferta de servicii

[Bilant 2015] Mona Opran (Centrade): Am profitat de noua noastra structura pentru a ne reorganiza oferta de servicii

Dupa 20 de ani, “am renuntat la Saatchi & Saatchi pentru a continua sub brandul Centrade”, spune Mona Opran (COO Centrade Integrated). Ea vorbeste despre felul in care a trecut agentia prin aceasta mare schimbare, “Life outside a big name” si cum se capitalizeaza un astfel de moment, in ciuda puterii pe care o are identitatea sub brand.

 

Relevanta.

 

Adoptia masiva a tehnologiei continua sa schimbe comportamentul consumatorilor; acesta este centrul industriei noastre, deci e normal sa ne afecteze pana la cel mai adanc nivel, pana la modul in care intelegem rolul comunicarii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related