Schimbare de imagine in industria carnii de pui

Transavia - lanseaza campania de imagine 2006 concomitent cu deschiderea primului Cuib de Rezistenta Antiaviara din Romania.
Transavia, unul dintre cei mai importanti producatori de carne de pasare din Romania, isi consolideaza pozitia pe piata prin lansarea primei campanii integrate de imagine din istoria de 15 ani a companiei.

Pentru prezentarea campaniei de imagine, Transavia a invitat reprezentanti ai autoritatilor, colaboratori, clienti, parteneri si jurnalisti la lansarea primului "Cuib de Rezistenta Antiaviara" din Romania- in contextul de lupta antiaviara cu care se confrunta in prezent piata carnii de pui.
"Dorim sa transmitem tuturor consumatorilor ca Transavia garanteaza siguranta si calitatea produselor sale indiferent de perioadele dificile pe care le parcurge industria. Ne vom pastra principiile si valorile, vom munci in spiritul transilvan in care ne-am nascut si nu vom face compromisuri" declara ferm Ioan Popa, directorul general Transavia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Sectiune


Comentarii

PRICO REMUS
acum 9 ani
Scurt concentrat la tinta.

Felicitari TRANSAVIA NOI MANCAM SA FIM SANATOSI.VOI PRODUCETI CA NOI SA EXISTAM.

NE SUSTINEM RECIPROC, IMPREUNA LA BINE SI LA GREU.

Ma bucur de succesul firmelor ROMANESTI.

Cu respect un analist al pieti de consum din RO.

Consuma si santos vei fii cu TRANSAVIA.



Related