[Statusul unui tanar creativ] Iulian Barbulescu: „Perioada de aur” a publicitatii a fost „de aur” ca vindeai mai orice cu orice fel de reclama, cu bugete mari. Hai sa vedem acum pistolarii

[Statusul unui tanar creativ] Iulian Barbulescu: „Perioada de aur” a publicitatii a fost „de aur” ca vindeai mai orice cu orice fel de reclama, cu bugete mari. Hai sa vedem acum pistolarii

A fost un 31, apoi inca un intai. Al catelea din viata asta, nu mai stim. Dar s-a inchis inca un ciclu de 12 intai-uri si nu l-am putut opri: 2016 a dat navala. Multi ani sa traiti, buna sa va fie inima, unsa sa va mearga mintea. La ultima ajutam cu niste ulei de motor - ca realitatea de luni-4-ianuarie e dura. Asa ca o sa-ncepem conventia noului an cu un status al industriei de comunicare; un joc de Baba Oarba, editia creativitate si curaj, formulat de tinerimea publicitara.

Curajul in advertising incepe acum. Pana acum (si pana in 2008) a fost incalzirea. „Perioada de aur” a publicitatii a fost „de aur” ca vindeai mai orice cu orice fel de reclama, cu bugete mari. Hai sa vedem acum pistolarii. Cand sunt barbarii la poarta, Internetul cotropitor, planeta in clocot, fiinta umana in plina schimbare si sagetile din grafice se duc in jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related