[Cu viralul la control] Iulian Barbulescu: Tu ce crezi, Radu, de ce dau oamenii share unui viral? Radu Rapeanu: Internetul e ca o piramidala. Lumea da share pentru sansa de a fi varful propriei piramide sociale

[Cu viralul la control] Iulian Barbulescu: Tu ce crezi, Radu, de ce dau oamenii share unui viral? Radu Rapeanu: Internetul e ca o piramidala. Lumea da share pentru sansa de a fi varful propriei piramide sociale

Preambul. Saptamana asta, ne-am ocupat sa ducem viralele la control. Nicidecum sa le de-viralizam sau sa le vindecam, ci sa aflam ce se ascunde in spatele videoclipurilor sau campaniilor care iti fac mouse-ul sa se inroseasca.

Asa ca am intrebat oameni din publicitatea romaneasca care e reteta frumos ambalata a unui viral, care sunt lucrurile care pot sa se intoarca impotriva ta cand ii dai drumul in lume si care sunt videoclipurile pe care le-au impartasit cu lumea in ultimul timp.

Ce veti citi in continuare este rezultatul simbiozei a doi copywriteri, pe numele lor Radu Rapeanu si Iulian Barbulescu. Amandoi isi fac de cap la CAP (meta caterinca, by yours truly). Se completeaza reciproc si in vorba, si in fapt, mai ales cand raspund la interviuri in tandem virtual. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related