[Bilant 2015] Dana Nae Popa: Cea mai vizibila a fost disparitia acelui advertising „in your face”, fortat

[Bilant 2015] Dana Nae Popa: Cea mai vizibila a fost disparitia acelui advertising „in your face”, fortat

Adica tipul acela de publicitate, explica Dana Nae Popa (Managing Director @pastel) care aduce pe tava beneficiile enumerate fortat.

In 2016 va fi si mai fina granita dintre advertising si PR, adauga Dana; si, daca anul trecut, piata a stagnat, tocmai prin adaptarea noilor trenduri, anul acesta e timpul pentru crestere.

 

Emotie. Este cuvantul cel mai potrivit pentru a rezuma acest an. Emotia a fost firul rosu in jurul caruia a gravitat advertising-ul in 2015.

Brandurile, alaturi de agentii s-au concentrat pe dezvoltarea unor experiente, nu doar a unor campanii.

S-au apropiat mult mai mult de oameni si de trairile acestora si au incercat sa atinga exact acel punct sensibil, dar nu intr-un mod fortat, ci printr-un content sensibil care sa arate ca tu esti cel care conteaza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related