Semida Duriga: Cand fiecare virgula, intonatie, idee, strategie sau scena trebuie sa treaca printr-un comitet, rezultatul final nu sufera doar o vasectomie, ci o castrare ireversibila

Semida Duriga: Cand fiecare virgula, intonatie, idee, strategie sau scena trebuie sa treaca printr-un comitet, rezultatul final nu sufera doar o vasectomie, ci o castrare ireversibila

Frica de a nu supara naste monstri de banalitate in advertising. Asta, comitetele feedback-ului si centrarea pe sine a brandurilor sunt principalele cauze pentru care publicitatea mai degraba sta cuminte fix acolo unde a pus-o proful.

Daca ne comparam cu ce-i in afara, nu suntem prea in urma. In schimb, perspectiva de ansamblu arata o prapastie intre majoritatea productiilor si varfurile creative, crede Semida Duriga (Independent Creative):

Advertising-ul de zi cu zi este inapoiat, nu atat fata de ala din afara, cat fata de cum ar trebui/putea sa fie. Cauza este exact ca in raportul medicilor de pe salvare cand descriu un deces din accident: “a suferit leziuni incompatibile cu viata (reala).”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Subiecte

Sectiune



Related