Campania de relatii publice pentru Goodyear RunOnFlat - castigatoare a doua premii in cadrul festivalului SABRE

Campania de relatii publice pentru Goodyear RunOnFlat a castigat doua premii SABRE in anul 2005- "Oscarurile" industriei europene de PR- pentru cea mai buna campanie in domeniul automobilelor" si pentru cea mai buna campanie pan-europeana a anului. Premiile au fost acordate in timpul decernarii Premiilor SABRE din 24 mai, in Berlin, Germania.

Conform lui Chuck Sinclair, vice-presedintele de comunicare globala, premiul pentru cea mai buna campanie pan-europeana este cu totul special. In competitie au intrat 650 de campanii din 23 de tari.

"Campania castigatoare a concurat cu campanii cu bugete mari, ca de exemplu cea de lobby pentru desfasurarea Olimpiadei din 2012 in Londra, sau campania de lansare a noului avion cu reactie Airbus 380 pentru pasageri. Este o mare onoare, dar mai mult de atat, rezultatele campaniei au fost remarcabile, ceea ce este cu adevarat important," a spus Sinclair. "Aceasta este o demonstratie a faptului ca publicitatea creativa, axata pe inovatii relevante, poate aduce success", a mai adaugat Sinclair.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Related