Silvia Bucur: Brandul personal nu este un costum de gata, se face la comanda

Silvia Bucur: Brandul personal nu este un costum de gata, se face la comanda

Silvia Bucur (Managing Director PRAIS Corporate Communications) imparte brandurile personale in mai multe categorii si vorbeste despre una prolifica si foarte colorata, a „muzelor”, care „cu nonsalanta aproape inconstienta actioneaza pe toate liniile adesea ridicol sau chiar scandalos”.

Mai ar fi loc, insa, de inca un departament al brandurilor personale, unul in care crede si care ar putea aduna „societatea vie”.

 

Tot omul are « brandu » lui!

« Brandul personal esti chiar TU, lasand filozofia la o parte. Tu, asa cum esti perceput de familie, prieteni, colegi, acasa, la studii, la serviciu, prin oras, sau in club, la intalnirea cu iubirea vietii tale, sau cu inamicul tau numarul 1.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related