Cum poate o campanie neconventionala sa atinga peste 3 milioane de oameni in trei saptamani

Cum poate o campanie neconventionala sa atinga peste 3 milioane de oameni in trei saptamani

Celio este un bine-cunoscut creator si producator francez de fashion adresat barbatilor, cu o retea de peste 1000 de magazine in toata lumea. Dupa o perioada mai putin performanta a operatorului francizei la nivel local, in Romania, ea a fost preluata de compania French Retail LTD, cea care se ocupa de aceasta marca si pe teritoriul Bulgariei.

Magazinul Celio din Bucuresti, din AFI Palace Cotroceni, este primul care este redeschis sub conducerea noului operator. 

In noiembrie 2015, inainte de Sarbatori, agentia Brand Support a relansat marca Celio in Romania printr-o campanie de vizibilitate neconventionala, o serie de promotii strategice instore organizate cu ocazia relansarii si completate de campanie de comunicare in online.

 

"Ca rezultate de masurare a impactului post-campanie, folosind algoritmi si formule de calcul expunere, ca reach al campaniei neconventionale, consideram ca programul flagship de vizibilitate si relansare a marcii Celio in Romania a atins peste 3 milioane de vizitatori unici in perioada Sarbatorilor de sfarsit de an", adauga Stefania Harabagiu (strategist in agentia Brand Support si co-fondatoarea agentiei).

"Fiind un program de amploare, care s-a desfasurat pe parcursul a mai multe luni, ne intereseaza foarte mult impactul programului asupra vanzarilor. Noi suntem o agentie care pariem pe cresterea pe care o putem genera si pe contributia pe care o au ideile noastre asupra business-ului clientului nostru. De aceea ne intereseaza in mod particular si specific contributia fiecarui segment al programului de relansare asupra vanzarilor si cresterii generate de programul de relansare", a completat Stefania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related