Tot mai putini telespectatori urmaresc meciurile Cupei Mondiale difuzate in cursul zilei

Cel mai recent studiu Initiative ViewerTrackTM arata ca, in comparatie cu editiile anterioare ale Cupei Mondiale, pentru telespectatori este din ce in ce mai importanta ora de difuzare a meciurilor. Mai mult ca oricand, audientele cresc acum la meciurile transmise seara mai degraba decat la cele difuzate dupa-amiaza.

In cele 28 de tari care au constituit obiectul studiului realizat de Initiative, media audientei meciurilor desfasurate in Germania in 2006 a scazut cu 14% fata de nivelul inregistrat in Franta, in 1998. Aceasta editie a fost ultima Cupa Mondiala disputata pe continentul European, avand ore de transmisie similare cu cel din Germania. Cu toate acestea, media audientei la meciurile de dupa-amiaza a scazut cu 38%, ceea ce echivaleaza cu o pierdere de 21 milioane de telespectatori. Scaderea majora a audientei generale se datoreaza in mod special diminuarii audientei meciurilor difuzate in timpul zilei. Aceasta comparatie nu poate fi aplicata si in cazul Japoniei sau Coreei de Sud datorita diferentelor de fus orar ale tarilor care au gazduit editiile respective ale Cupei Mondiale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related