
Articole care fac referire la Johnson & Johnson


Dincolo de cifre sunt oameni. O campanie premieră Ogilvy România de susținere a comunităților creative locale

Johnson&Johnson și Ogilvy România au lansat noua gamă Neutrogena® prin intermediul primului eveniment de beauty organizat online

#MixUpYourHome: un creative user journey prin Instagram, Spotify, TikTok, experiența AR, totul de acasă. Campanie L2 și Mirinda România

Creative VR și Veranda Mall au adus grătarul și micii de Obor în casele românilor, prin Augmented Reality

Squad și L2 au realizat pentru ING o campanie de influential marketing în care s-a vorbit pe bune despre cum stă treaba cu banii în cuplu

L2 și Creative VR au realizat, pentru ING, prima campanie de CSR prin intermediul unui filtru de Instagram

ANTI-TREND: Ți-a plăcut vara asta la festivaluri? ING, L2 și LeSquad zic “much FOMO, very expensive”

Lansarea Alianței Unstereotype pentru eliminarea stereotipurilor din reclame. UN Women și Unilever convoacă liderii industriei pentru a accelera progresul
![[PR de criză] Ce să NU faci niciodată, de la Trust Communications: Să dispari, să cauți vinovați, să te folosești de "No comment"](https://media.iqads.ro/2017/04/collage3-cover-410.jpg)
[PR de criză] Ce să NU faci niciodată, de la Trust Communications: Să dispari, să cauți vinovați, să te folosești de "No comment"

Publicitatea TV difuzata de statiile de stiri in ultimele 4 saptamani. Antena 3 si Romania TV au avut scaderi puternice, B1 variatii mici, Realitatea TV si Digi 24 cresteri de 40%

Corporatiile romanesti si internationale din AmCham se declara impotriva OUG-ului de modificare a Codului Penal

Ce branduri s-au promovat in pauzele publicitare ale emisiunilor din prime time de la Antena 3 si Romania TV

Ioana Ceapa (:PGM!): Nu suntem buni la new business si nu cred ca un client matur vrea asta de la agentia lui. Suntem buni la ceea ce facem
