[Cui ii e frica de politica?] Bogdan Costin: Tara asta a ajuns condusa de niste detergenti obisnuiti, din punctul de vedere al comunicarii

[Cui ii e frica de politica?] Bogdan Costin: Tara asta a ajuns condusa de niste detergenti obisnuiti, din punctul de vedere al comunicarii

Bogdan Costin (Senior Copywriter, Geometry Global Bucharest) spune de la inceput ca “agentia Geometry Global nu are nicio implicare si niciun interes in dezvoltarea campaniilor de comunicare politica”.

Produsul, spune el, este ceea ce face ca alaturarea dintre politicieni si campaniile politice sa fie mereu sensibila. Cea mai importanta schimbare in evolutia comunicarii politice, crede Bogdan, are loc chiar acum: era digitala. Care este mult prea democratica pentru gusturile politicienilor. Pentru ca “un brand personal, care poate deveni oricand politic, se naste mult mai usor in era Facebook”. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related