A inceput Maratonul Conversiilor, cursa anului in afiliere

A inceput Maratonul Conversiilor, cursa anului in afiliere

Profitshare, reteaua de afiliere cu cele mai mari vanzari din Romania, detinuta de agentia Conversion, a dat startul unei competitii pentru afiliati: Maratonul conversiilor.

In cadrul concursului, afiliatii inscrisi in platforma au fost provocati sa parcurga kilometri de conversii, pentru posibilitatea de a castiga premii spectaculoase in valoare totala de 4,000 EUR. 

Campania a luat forma unui marton sportiv, simplu si antrenat, iar pentru participare, afiliatii au fost invitati sa completeze un formular de inscriere, si sa acumuleze cat mai multi kilometri (puncte) din promovarea advertiseriilor Profitshare.

 

Harta traseului sau cum se desfasoara concursul

Maratonul Conversiilor are 6 etape, pe parcursul carora se promoveaza anumite categorii de Advertiseri pentru a acumula puncte in clasament:

  • Semimaratonul Lead-urilor are loc intre 23 februarie si 29 februarie. Se acorda 1 km in clasament pentru fiecare lead aprobat.
  • Semimaratonul Retail + IT&C se desfasoara intre 1 martie si 14 martie. Se acorda 1 km in clasament pentru fiecare conversie aprobata, aferenta unei vanzari de peste 25 lei pentru produse din categoriile Retail si IT&C.
  • Semimaratonul Hobby-urilor are loc intre 15 martie si 21 martie. Se acorda 1 km in clasament pentru fiecare conversie aprobata, aferenta unei vanzari de peste 25 lei pentru produse din categoriile Hobby & Timp liber, Auto & Moto si Sport.
  • Stafeta Frumusetii are loc intre 22 martie si 4 aprilie. Se acorda 2 km in clasament pentru pentru fiecare conversie aprobata, aferenta unei vanzari de peste 25 lei pentru produse din categoriile Fashion, Ingrijire Personala & Cosmetice, Cadouri & Flori, Ceasuri & Bijuterii.
  • Semimaratonul Familiei se desfasoara intre 5 aprilie si 11 aprilie. Se acorda 1 km in clasament pentru fiecare conversie aprobata, aferenta unei vanzari de peste 25 lei pentru produse din categoriile Alimente, Bauturi si Produse Naturale, Copii si Jucarii, Carti, Muzica & Filme, Home&Deco
  • Cursa Populara este ultima si cea mai lunga cursa din concurs. Incepe in 12 aprilie si se termina in 29 aprilie. Se acorda 1 km in clasament pentru fiecare conversie aprobata, pentru produse din toate categoriile din platforma.

 

Advertiseri Viteza sau cum se acumuleaza puncte in plus in clasament

Inaintea fiecarei curse Profitshare va anunta ce Advertiseri pot aduce puncte suplimentare in clasament. Prin promovarea lor afiliatii au posibilitatea sa castige 2, 3, 4, 6 sau chiar 8 km/conversie aprobata. Asta inseamna ca vor reusi sa ajunga mult mai rapid la medaliile mult ravnite.

 

Premiul cel mare – o excursie in Islanda si multe alte premii in valoare totala de 4,000 EUR

Afiliatul care demonstreaza ca este de cursa lunga si ajunge primul la linia de finish, merita o experienta de relaxare la izvoarele geotermale din Islanda. Ce poate fi mai placut dupa un efort sustinut si o lupta atat de stransa?

Medaliatii cu argint si bronz vor fi recompensati cu 500 EUR, respectiv 250 EUR, bonus in contul de afiliat.

Iar pentru ca ne dorim sa premiem cat mai multi afiliati-alergatori, Profitshare a pregatit surprize si pentru fiecare etapa in parte:

Locul 1/etapa: 500 RON, Locul 2/etapa: 300 RON, Locul 3/etapa: 200 RON

De asemenea, in fiecare cursa, participantii de pe locurile 1-10 primesc puncte bonus care ii vor propulsa in clasamentul final din Cursa Populara.

Sfaturile noastre pentru afiliati: Fiti fair-play si nu uitati sa va hidratati. Conversiile fie cu voi!

Pe locuri, fiti gata …START!

 

Echipa creativa care fost implicata in acest proiect:

Bianca Tat: Profitshare Marketing Manager, Claudiu Simionescu: Graphic Designer, Claudiu Farcas: Profitshare Affiliate Network Manager, Cristian Iosub: Project Manager, Dana Epure:Web Developer si Alex Stoica: Web Developer.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related