Tuio este noua agentie de social media a companiei de pariuri Superbet

Tuio este noua agentie de social media a companiei de pariuri Superbet

Agentia Tuio are de la inceputul lunii martie un nou brand in portofoliu. Este vorba despre casa de pariuri Superbet, pentru care echipa agentiei va gestiona comunicarea in social media.

Pe langa administrarea contului de Facebook, Tuio va avea si rolul de consultant pentru comunicarea online a brandului de pariuri sportive.

Superbet este compania romaneasca de pariuri sportive cu cea mai rapida crestere de pe piata, cu peste 500 de agentii in portofoliu, de zece ori mai multe decat acum sase ani, si cu cea mai noua platforma de pariuri online.

 

"Ne bucuram sa lucram alaturi de Tuio. Echipa ne-a convins, inainte de toate, printr-un portofoliu de campanii si proiecte nu doar creative, dar si eficiente pentru acest mediu al socializarii online", a spus Marin Mandusic (COO SuperBet).

 

Agentia va crea continut editorial relevant si atractiv pe platformele social media, avand ca obiectiv dezvoltarea unei comunitati stabile si unite pentru fanii jocurilor de noroc si ai pariurilor sportive.

 

"Piata locala de pariuri a devenit foarte complexa, odata cu lansarea siteurilor autohtone de pariuri online. Din acest punct de vedere, obiectivul noastru este sa furnizam celor pasionati sau pur si simplu celor care vor sa incerce macar o data sa intre in competitia jocurilor de noroc, un continut de valoare cat mai atragator si mai diversificat.", explica Ludwig Petre, (Managing Director Tuio).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related