Wild Carpathia Collection, un vin creat pentru un film

Wild Carpathia Collection, un vin creat pentru un film

Charlie Ottley, autorul si prezentatorul seriei de documentare Wild Carpathia prezinta noul brand de vin Wild Carpathia Collection miercuri, 23 martie, ora 19:30, la Carturesti Carusel.

Lansarea este probabil prima initiativa de Brand Licensing de acest tip, noul vin fiind un produs complet nou, dedicat strangerii de fonduri pentru finantarea Wild Carpathia 4, documentar ce continua promovarea valorilor naturale si culturale romanesti. Wild Carpathia 4 va fi lansat la finalul lui 2016 pe canale TV romanesti si internationale.

Noul vin este creat de catre 1000 de Chipuri si Vinland impreuna cu echipa Wild Carpathia, de la selectia de produs pana la packaging si parteneriatele pentru distributie.

“Va invitam alaturi de noi la Carturesti Carusel sa ne bucuram de povestile din spatele filmului Wild Carpathia si a aventurii lansarii unui vin creat pentru a sustine un proiect international de promovare a Romaniei. A fost o experienta extraordinara sa lucram cu 1000 de Chipuri si Vinland. Va fi o editie limitata deocamdata si puteti urmari toate etapele acestui proiect inclusiv pe www.wildcarpathia.tv si pe pagina noastra de Facebook.  Vinul va fi pus in vanzare incepand cu 23 martie in wine barurile 1000 de Chipuri, in magazine specializate in vinuri, in toate cele 18 locatii Carturesti din tara si pe www.carturesti.ro.” detaliaza Charlie Ottley.

Lansarea vinului Wild Carpathia Collection marcheaza si nasterea Raftului BUN de la Carturesti – locul in care vei gasi permanent un nou produs “BUN cu natura”, “BUN cu oamenii” si “BUN cu tine”.

Anca Danila explica:“Raftul BUN este creat pentru a ne aduce si mai aproape de prietenii nostril loiali, din ce in ce mai interesati de produse care contribuie la binele comunitatii si incurajeaza un lifestyle sanatos si responsabil, marci care impartasesc dragostea pentru natura, cultura si valori umane autentice.”

Stefan Ionescu, proprietar 1000 de Chipuri: “Atat noi cat si Vinland am fost imediat interesati de aceasta idee. Dincolo de wine barurile din Bucuresti, 1000 e Chipuri este un producator de vinuri iar pentru noi imaginea Romaniei este esentiala in promovarea produselor noastre pe piata internationala. Wild Carpathia este unul dintre putinele programe care au reusit sa aiba un impact pozitiv asupra perceptiei Romaniei in strainatate, iar noi suntem direct interesati sa sustinem acest demers. Vinul pe care l-am ales impreuna cu echipa filmului pentru Wild Carpathia Collection este o productie 2014 de Dealu Mare – Fintesti, regiune recunoscuta pentru calitatea excelenta a vinurilor sale rosii.”

Alina Simpetru, Fundraising Strategy Advisor pentru Wild Carpathia: “In Romania nu este prea bine cunoscut Brand Licensing-ul, dar acest mecanism de marketing poate fi o solutie “win-win-win” pentru sustinerea unor  obiective sau cauze comune ale producatorilor din categorii diferite. Vinul Wild Carpathia Collection e un tip de proiect curajos si complex care implica multe discipline ce contribuie la design-ul de produse si branduri cu valoare adaugata pentru publicuri specifice. Feedback-ul pe care il avem pana acum este unul extraordinar si cred ca va fi un success memorabil nu doar pentru brandul Wild Carpathia dar si pentru 1000 de Chipuri, Vinland, Carturesti – si mai ales pentru public.”

Lansarea oficiala a vinului Wild Carpathia Collection va avea loc miercuri, 23 martie, 19:30 la Carturesti Carusel in Centrul Vechi si il va avea ca moderator pe Marius Vintila. Charlie Ottley, autorul si prezentatorul Wild Carpathia va oferi iubitorilor de vin si un recital de poezie proprie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related