Ileana Serban Parau (GMP Advertising): In general, tinerii se distreaza cuminte, planificat, cu bani putini si neaparat vizibil

Ileana Serban Parau (GMP Advertising): In general, tinerii se distreaza cuminte, planificat, cu bani putini si neaparat vizibil

Pe sistemul expectation- reality, tinerii romani se distreaza mai cuminte si mai planificat decat s-ar putea crede. Asta o surprinde si pe Ileana Serban Parau (Head of Strategy, GMP Advertising), care aminteste de practici tineresti de distractie responsabila cum ar fi detox dancing sau sober raves - in esenta, dansul ca terapie pe timp de zi, preferat clubbing-ului si nopti albe petrecute in nestire. 

Dac-am face o generalizare cat mai putin deranjanta despre tineri, alaturi de Ileana, am spune ca imbina tot mai mult in viata lor munca, dezvoltarea personala si distractia. Toate activitatile intrepatrunzandu-se, normal ca vor suferi si modificari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related