Rebranding si o noua identitate vizuala pentru Provident Financial Romania

Rebranding si o noua identitate vizuala pentru Provident Financial Romania

La implinirea a 10 ani de activitate pe piata romaneasca, Provident Financial Romania anunta o noua identitate de brand, introdusa prin campania comerciala de vara – “Pensiunea”.

 

"Provident are acum un aer mai dinamic, un ton optimist, centrat pe o identitate vizuala proaspata, o arhitectura de brand redefinita, o tonalitate unica a mesajului si a graficii si un nou stil vizual si fotografic", declara Marilena Barliga (Director Marketing Provident Financial Romania).

 

Procesul de redefinire a brandului a fost unul complex, realizat la nivel de Grup (International Personal Finance) si cu aportul tuturor tarilor in care compania mama (IPF) este prezenta – Romania, Ungaria, Bulgaria, Polonia, Lituania, Cehia, Slovacia si Mexic.

La baza procesului de rebranding au stat cercetari de piata si analize specifice in fiecare dintre aceste tari, sustinand astfel un brand cu o traditie de peste 130 de ani, foarte bine cunoscut in comunitatile in care este prezent.

 

"Conform studiilor interne, in Romania, Provident este perceput la acest moment ca un brand experimentat si de incredere, capabil sa tina pasul cu evolutia permanenta a clientilor sai. Prin schimbarea arhitecturii de brand si a identitatii vizuale ne dorim sa reflectam modul in care clientii nostri evolueaza si cum, in mod consecvent, noi ne adaptam nevoilor lor. Mai mult decat atat, cred ca este cel mai bun moment pentru o noua identitate vizuala, avand in vedere aniversarea celor 10 ani de activitate pe piata din Romania", declara Marilena.

 

Lansarea noii identitati va fi prezentata incepand cu noua campanie comerciala de vara, sub sloganul: “Alege imprumutul care te lasa sa alegi” pentru a sustine inca o data promisiunea facuta de catre companie de a oferi produse si servicii adaptate nevoilor clientilor sai.

Campania este una integrata si include servicii de strategie, ATL, digital, comunicare externa si interna, si a fost realizata impreuna cu Jazz Communication si Rogalski Damaschin Public Relations.

“Pensiunea” este povestea unui cuplu tanar care a pornit cu zece ani in urma in aventura unei mici afaceri de familie. Cei doi si-au deschis prin forte proprii o pensiune in casa ramasa de la bunici, dintr-o zona turistica.

Au inteles insa curand ca, pentru a face fata asteptarilor clientilor, au nevoie constant de noi mici investitii: un spatiu de joaca pentru copii, ateliere pe specific local pentru cei carora le place sa decoreze si sa bricoleze sau biciclete pentru cei pasionati de drumetiile prin padure. Pentru acestea Provident le-a oferit imprumuturile adecvate.

 

Din punct de vedere comercial, Provident isi sustine aceasta pozitionare puternic bazata pe ideea alegerii imprumutului potrivit, oferind clientilor sai o serie de noi oportunitati de finantare (sume mai mari si perioade mai lungi de rambursare). 

 

"Noua identitate vizuala a brandului depaseste cu mult o simpla schimbare de design. Dorim sa transmitem un mesaj clar, ca Provident Financial Romania se transforma intr-o companie inovatoare, orientata si mai mult catre oameni. Schimbarea aceasta porneste din interiorul companiei, unde am inceput sa regandim structuri, procese si fluxuri interne astfel incat sa fim mult mai dinamici", spune Marilena.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related