Yo, James Harden. Si Colin Farrell

Yo, James Harden. Si Colin Farrell

In urma cu cateva zile Usain Bolt, acum James Harden. Se pare ca endorserii din sport ne plac destul de mult. Trecand peste preferintele publicitare, baschetbalistul sus-numit a reimprospatat prin intermediul Foot Locker relatia mai veche pe care o avea cu Adidas. Iar BBDO New York a pus la cale contextul. 

Conceptul insa? Look fresh si simte-te increzator. Mai ales ca ai in picioare o pereche de Adidas Ultra Boosts si vocea lui Colin Farrell spunandu-ti tot felul de lucruri motivationale. Sau facand misto de tine. 

Poate ca suprapunerea asta l-a facut pe James sa para, citam dintr-un comentariu de pe Youtube: Ca un copil la Biserica. Adevarul insa e ca si cei doi tipi cu care baschetbalistul interactioneaza la inceputul spotului aprobau vocile. Ciudata era asocierea lor cu actorul. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune

Dictionar



Related