[Viata de expat] Daniela Nedelschi: In Elvetia franceza, publicitatea de baza este informativa, nu neaparat si creativa

[Viata de expat] Daniela Nedelschi: In Elvetia franceza, publicitatea de baza este informativa, nu neaparat si creativa

A plecat in 2010. Lucra la Saatchi si a ramas in retea, dar mai la vest. In Geneva. De ce? Pentru ca nu reusise pana atunci sa iubeasca Bucurestiul nici dupa 20 de ani de rezidenta. Si pentru ca nu s-a simtit niciodata inradacinata in Romania.

"In vara lui 2010 am parasit un non-sistem si-am aterizat intr-un soi de Matrix", povesteste Daniela Nedelschi.

Dupa patru ani la Saatchi Geneva, a luat calea antreprenoriatului. "Incerc sa pun umarul la promovarea brand-urilor “bune”, adica cele crescute pe local si pe etica (sociala, financiara si ecologica)". 

Daniela povesteste mai jos cum se vede publicitatea din Romania de la distanta, care sunt diferentele din industrie de aici si de acolo si cum a intampinat barierele culturale. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related