În lumea inocentă a comunicării companiilor de stat

În lumea inocentă a comunicării companiilor de stat

Când un tren ajunge la destinație cu 24 de ore întârziere, e oarecum firesc ca și compania care îl veghează să trăiască în alte timpuri. Timpuri mai frumoase și simple, în care paintul domnea peste imagini, iar rima, semnele de exclamație și cele trei puncte făceau legătura sensibilă între mesaje. 

Andrei Ropotă ne semnalează cea mai bună folosirea a paint-ului. Ea vine de la CFR și nu este doar o scăpare, după cum o arată comentariile postării.

 

Tot de acolo am adunat și niște aprecieri: ”Așa trenuri, așa banner...” (#truefact), de unde și morala: ”CFRul inca lucreaza pe 486. Sunteti atat de rai”. Concluzia: ”Sagmeister levels of awesomeness”.

Dacă ați uitat, se poate și mai rău.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related