Artvertising - Tehnici inovatoare pentru packaging

Artvertising - Tehnici inovatoare pentru packaging

De 13 ani, construim și livrăm surprize. Fie că dai ENTER pentru a accesa un site, deschizi un mail, ori desfaci un ambalaj, tot ceea ce facem caută să-ți ofere senzația de atunci când deschizi un pachet cu ceva mult dorit înăuntru.

Fiecare proiect este o provocare, iar inovația este obligatorie. La nivel de ambalaj, eticheta spumantului Festiv, de la Bucium, este cel mai bun exemplu pentru spargerea tiparelor sau a ”valului”, cum îi spunem cu toții.

 

Provocarea

Spumantul de la Bucium, aflat în topul celor mai apreciate vinuri spumante din categorie, avea nevoie de un suflu nou la nivel de etichetă.

Compania și-a dorit o schimbare la nivel etichetei și o repoziționare la un nivel superior, fără ca această abordare să fie radicală, pentru a nu afecta vânzările, deoarece eticheta actuală este deja consacrată și ușor recognoscibilă. Provocarea pentru agenție a fost de a crea o nouă etichetă ”fără a o modifica pe cea existentă”, păstrând alura celei consacrate.

 

Ideea creativă

Pentru a inova eticheta, fără a interveni major la nivelul conceptului grafic al acesteia, am ales ca strategie folosirea unei tehnici care să nu schimbe percepția consumatorului asupra etichetei, dar care să intrige și care să pună în valoare valul – parte a identității brandului.

Ideea creativă care a stat la baza noii etichete a vinului spumant Festiv a constat în crearea iluziei optice, la nivelul valului, prin îmbinarea a două metode de finisare tipografică.

 

Tehnica inovatoare

Tehnica inovatoare aplicată în design și tipar a constat în îmbinarea unor finisaje speciale și spargerea în discuri pentru a amplifica sclipirea și a crea volumetrie. Această inovație tehnologică a făcut ca discurile să devină calote și să-și intensifice strălucirea, obținând un efect real de perle.

 

Rezultatul

Obiectivele au fost atinse prin faptul că, la distanță, noua etichetă a spumatului Festiv, de la Bucium, nu diferă, în mod semnificativ, de cea consacrată, dar intrigă prin sclipire, însă, la apropiere, îți dai seama că te afli în fața unei etichete inovatoare, prin detalii și finisaje.

Comercializată în magazine proprii, IKA, dar și distribuitori, gama de vinuri spumante Festiv se bucură de succes pe piață, fiind foarte bine primită de consumatori. În plus, noua etichetă a permis atât abordarea și adăugarea de clienți noi HoReCa în portofoliul companiei, cât și creșterea distribuției numerice și ponderate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related