[Sfintele noastre festivaluri] Marius Rosu (GAV): Festivalurile de creatie sunt ca si carciumile. A doua zi esti mahmur, ceva mai sarac si cu aceleasi probleme de rezolvat

[Sfintele noastre festivaluri] Marius Rosu (GAV): Festivalurile de creatie sunt ca si carciumile. A doua zi esti mahmur, ceva mai sarac si cu aceleasi probleme de rezolvat

Si clientii se bucura de premii, sigur, spune Marius Rosu (Creative Director, GAV). "La fel de mult cum o fac atunci cand primesc o diploma de 'Cel mai bun coleg' dupa un teambuilding la Cheile Gradistei". In traducere libera, oricum ai da-o, rezultatul e  oarecum neglijabil. In rest, daca la un moment dat festivalurile impingeau valoarea creatiei, acum au efecte mai degraba asupra ego-urilor creativilor. Iar creatia e mai mult decat o competitie, aminteste Marius.

 

Daca festivalurile de creatie ar influenta orientarea clientilor catre anumite agentii, pauza publicitara ar arata altfel, ar fi mult mai aproape de ce vezi pe un shortlist de festival.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related