[Sfintele noastre festivaluri] Dani Macarie: Inainte de aparitia pacatelor si a pacatosilor, festivalurile de publicitate stau pe un fel de "inherent vice". Anume, faptul ca ne dam singuri premiile

[Sfintele noastre festivaluri] Dani Macarie: Inainte de aparitia pacatelor si a pacatosilor, festivalurile de publicitate stau pe un fel de "inherent vice". Anume, faptul ca ne dam singuri premiile

Fapt: publicitarii se premiaza intre ei. Consecinta: festivalurile se vor "consuma" in timp; vor ajunge in declin ca, in final, sa dispara cu totul. Asa spune Dani Macarie (Creative Director, Ogilvy Romania), care vrea sa creada ca agentiile nu privesc premiile ca pe instrumente. Cronologic si secvential, avem asa: apare campania desteapta, memorabila si vizibila care ajunge discutata de toata lumea (de pe strada), vinde si, mai apoi, e premiata din toate motivele astea de mai sus. Nu?

 

Cred ca intrebarea pleaca de la premisa ca agentiile vad premiile ca pe niste instrumente. Si sper ca premisa e gresita. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Related