[Cu influencerii la client] Matei Psatta (Leo Burnett Romania): Ca rezultate, obtin un interes organic pe care altfel l-ai atinge foarte greu

[Cu influencerii la client] Matei Psatta (Leo Burnett Romania): Ca rezultate, obtin un interes organic pe care altfel l-ai atinge foarte greu

Esti clientul sau agentia. Ai campania, stii ce vrei de la ea si stai si te intrebi: are rost sa lucram cu un endorser, ne trebuie? Daca da, de care - bloggerii clasici sau trecem la specia noua de influenceri?

Ideea e ca si la noi sunt peste tot. Generalisti sau nisati, ultra-populari in mainstream sau lideri de micro-comunitati, rup pe Instagram sau YouTube, simultan sau separat. Cand lucram cu ei si cum, ce rezultate ne aduc, de fapt? Stam de vorba, organizat, despre starea pietei.

Incepem seria cu Matei Psatta, Head of Digital Strategy la Leo Burnett Romania. Dupa ce citesti mai jos, poate vrei sa vezi si ce a zis Mikey Hash, influencerul, despre lucrul cu Telekom pentru GigaWeekend, campania care a castigat Grand EFFIE anul asta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related