Un brand recunoaște planul de nerealizări anuale

Un brand recunoaște planul de nerealizări anuale

Decât să spui ce ai făcut, la fel ca ceilalți, mai bine recunoști ce nu ai făcut, în felul propriu. Mai câștigi și bonus de sinceritate. Poți să simulezi și o conferință pentru asta. Cum au făcut Provident și Jazz. Bossul pregătit să citească ce scrie pe foaie, bifat, doamna atentă din spate, care știe mai multe, dar le ține pentru ea, bifat, geekul cu ochelari, bifat de asemenea. Lucrurile ies puțin din scenariul clasic, după asta. Urmează cai albi, bătăi cu frișcă și multe chestii care nu s-au întâmplat. 

Acum doi ani, recunoaștem și noi că ne place Provident. Adică nu Provident, dar campania lui. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related