Dragos Motica (UBIKUBI): Cat priveste clientii, nu avem un target anume. Facem obiecte simple, functionale, care sa se incadreze in media de pret europeana

Dragos Motica (UBIKUBI): Cat priveste clientii, nu avem un target anume. Facem obiecte simple, functionale, care sa se incadreze in media de pret europeana

Exista o vorba printre antreprenorii trecuti prin multe, pe care am citit-o mai demult in "Cei care schimba jocul". Mi-am notat-o atunci si nu va ascund faptul ca sunt bucuros ca o pot folosi astazi intr-un context potrivit. Suna cam asa: "daca vrei sa-ti pierzi irevocabil un prieten, intra in afaceri cu el". Fatalismul este greu de gestionat, in general, dar cand e impachetat in umor, probabil ca se lucreaza mai usor cu el.

Nu stim cat de des se adeversc astfel de rupturi, caci cunoastem cu totii cazuri fericite in care amici, frati, verisori sau prieteni au facut business-uri trainice. Ceea ce este, insa, destul de evident este faptul ca doi oameni care se completeaza sporesc sansele ca afacerea sa evolueze corect.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related