Trilogia cu sexul si calatoriile, via Danemarca

Trilogia cu sexul si calatoriile, via Danemarca

Do It Forever e ultima campanie din trilogia celor de la Spies, agentia de turism daneza, parte din grupul Thomas Cook. Cica primele doua Do It For Denmark au fost asa de bune ca natalitatea e in crestere. Doar c-a aparut alta problema. Copiii is o piedica in calea sexului. Adica dac-ai facut, gata, poti sa zici papa libidoului.

Agentia a gasit o solutie si pentru asta: un pachet de loialitate (pe viata, cica) prin care discount-urile pentru pachetele exotice de travel sunt proportionale cu numarul de copii turnati.

Ad-ul e facut tot de Robert/Boisen & Like-minded, agentia daneza care le-a semnat si pe celelalte.

E targetat, evident, pe cuplurile mature. Asa ca-n spot e cu piele zbarcita, fund lasat si alte asemenea imperfectiuni. Plus PDA de la - ceea ce unii ar numi - oameni batrani. Imi place de mor cojones-ul agentiei de a propune imagini de genul asta, tabu, sa le zicem, si-a clientului, de a le accepta.

Teoretic, e si-un follow-up misto. Nu stiu neaparat daca e chiar adresat pe bune consumatorului, dar imi place sa cred asa. Uneori mai renunt la cinism.

 

Quick reminder:

  • in 2014, dadeau ghiont tineretului sa plece in vacante, ca sa faca mai mult sex, ca sa procreeze si, astfel, sa rezolve problema natalitatii in declin:

  • in 2015, invitau mamele sa-si trimita copiii, cuplati sau nu, in vacante, daca vor, cu adevarat, sa aiba nepoti:
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related