Agenția mai obține locul 7 în clasamentul general al agențiilor din Europa (inclusiv cele de rețea) și locul 40 în lume.
Agenția independentă de publicitate Cohn & Jansen Creative Network a devenit cea mai eficientă agenție din România și în clasamentul Effie Index 2024, anunțat ieri, 5 iunie 2025, reușind performanța de a se clasa pe locul al treilea la nivel european în rândul agențiilor independente, după Banda din Kyiv (Ucraina) și Robert/ Boisen & Like-minded din Copenhaga (Danemarca).
Cohn & Jansen reușește astfel să depășească agenții consacrate precum Jung von Matt din Hamburg (Germania), clasată pe poziția a șasea sau Mother din Londra (UK), aflată pe poziția a zecea, și dovedește că rezultatele deosebite de la ultimele ediții Effie România nu sunt deloc o întâmplare.
Mai mult de atât, agenția din România ocupă locul al 7-lea în clasamentul general al agențiilor din Europa (inclusiv cele de rețea) și locul 40 în lume, o performanță cu adevărat deosebită atât pentru agenție, cât și pentru industria locală de publicitate.
„Anii trecuți au fost extraordinari din punctul de vedere al sinergiei în echipa noastră internă, dar și în relația cu clienții, care ne-au acordat mereu încredere. Prezența atât de sus în clasamentul Effie Index global și european ne onorează și ne obligă să păstrăm aceleași standarde și pe viitor,” a declarat Diana Crâșmariu, General Manager al Cohn & Jansen Creative Network.
Campaniile care au reușit să urce Cohn & Jansen pe aceste poziții impresionante au fost următoarele:
Campania Wrong Labelling pentru AQUA Carpatica Flavours, care a reprezentat lansarea celui mai nou produs din portofoliul AQUA Carpatica, și pentru care a cucerit în România Grand Effie și două premii Gold la categoriile Beverages Non-Alcohol și Marketing Disruptors.
Campania BCR “Free to be yourself”, orientată către încurajarea românilor pentru alegeri financiare inteligente și care în România a obținut un Gold în categoria Financial Services și un Bronze în competiția Effie Europe „Best of the Best”, în timp ce BCR a obținut și un Silver la categoria Sustained Success, pentru platforma de comunicare „Pentru o Românie inteligentă financiar”, care și-a propus să ajute românii să adopte un comportament financiar care le face bine.
Campania “Save & back-up you home”, prima campanie semnată de Cohn&Jansen pentru Omniasig Vienna Insurance Group pe tema asigurărilor facultative a locuințelor, și care primise la Effie România un Bronze în categoria Financial Services.
Teach for România care cucerise pe plan local un binemeritat Gold, în categoria Positive Change: Non-profit, pentru campania "Book Heroes vs. Funcțional Literacy", și care a avut drept scop recrutarea unui număr din ce în ce mai mare de profesori, care să predea în comunități vulnerabile din România.
Indicele Effie identifică și clasifică cele mai eficiente agenții, marketeri, branduri, rețele și companii holding prin analizarea datelor finaliștilor și câștigătorilor din competițiile Effie Awards din întreaga lume. Anunțat anual, este cel mai cuprinzător clasament global al eficacității marketingului.
Clasamentele din acest an sunt reprezentative pentru finaliștii și câștigătorii Effie Awards, stabiliți între 1 ianuarie 2024 și 31 decembrie 2024. Clasamentele Effie Index ne arată cine sunt cei mai performanți la nivel global, regional, național și în următoarele secțiuni: Birouri individuale ale agențiilor, Agenții independente, Rețele de agenții, Grupuri de agenții holding, Branduri, Marketeri.
Indexul oferă o perspectivă profundă asupra celor care oferă Idei care Funcționează în întreaga lume.
Cohn & Jansen Creative Network e o agenție de publicitate independentă, cu o experiență de peste 20 de ani pe piața din România, cu performanțe constante demonstrate pentru clienții agenției și recunoscute la festivalurile românești și internaționale.