[Adio, 2016] Bogdan Nitu (Webstyler), despre "the year that broke the bubble"

[Adio, 2016] Bogdan Nitu (Webstyler), despre "the year that broke the bubble"

Un an surprinzator, face bilantul Bogdan Nitu, CEO Webstyler. O lectie buna pentru publicitari, data de evenimentele realitatii, cum ar fi Brexitul si campania pentru Hillary Clinton. Restul imbrancelilor au urmat trendul si au aratat celor care traiau in bula cum e in afara ei. Bogdan spera ca in 2017 sa schimbam vestile proaste in posibilitati pentru vesti bune.

 

Real-time.

 

A fost cel mai surprinzator an. Si poate cel mai surprinzator a fost Brexit. Restul au urmat trendul. Ne-a aratat cum e in afara bulei.

Pentru publicitari, 2016 a fost o lectie foarte buna. Ma gandesc, spre exemplu, la campania de content a lui Obama pentru Hillary, o campanie foarte apreciata de publicitari dar fara efect la vot.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related