[Adio, 2016] Bogdan Nitu (Webstyler), despre "the year that broke the bubble"

[Adio, 2016] Bogdan Nitu (Webstyler), despre "the year that broke the bubble"

Un an surprinzator, face bilantul Bogdan Nitu, CEO Webstyler. O lectie buna pentru publicitari, data de evenimentele realitatii, cum ar fi Brexitul si campania pentru Hillary Clinton. Restul imbrancelilor au urmat trendul si au aratat celor care traiau in bula cum e in afara ei. Bogdan spera ca in 2017 sa schimbam vestile proaste in posibilitati pentru vesti bune.

 

Real-time.

 

A fost cel mai surprinzator an. Si poate cel mai surprinzator a fost Brexit. Restul au urmat trendul. Ne-a aratat cum e in afara bulei.

Pentru publicitari, 2016 a fost o lectie foarte buna. Ma gandesc, spre exemplu, la campania de content a lui Obama pentru Hillary, o campanie foarte apreciata de publicitari dar fara efect la vot.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

WEBSTYLER

WEBSTYLER este cea mai premiată agenție de digital din România atât la nivel local cât și internațional. De 18 ani pe piață, timp în care a oferit servicii de strategie și creație la cele mai... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related