Dezbatere. Robert Tiderle: Inainte de a ne uita urat la branduri, trebuie facut putin curat in industria de publicitate

Dezbatere. Robert Tiderle: Inainte de a ne uita urat la branduri, trebuie facut putin curat in industria de publicitate

Robert Tiderle, ‎Owner Papaya Advertising, are o pozitie clara in dezbaterea noastra, privind responsabilitatea brandurilor fata de mediul in care isi fac reclama. Dar inainte de a ne uita la companii, ar fi necesar sa ne uitam si la industria de publicitate, care se confrunta cu probleme asemanatoare. 

Daca Serban Alexandrescu facea o comparatie cu antibioticele care nu mai functioneaza, iar Codin Caradimu propunea un experiment cu un zid de musama intre Romanii, Robert vorbeste despre morcovi. Si unde se ascund ei.

 

Inainte de a discuta despre riscuri, fie ele de stirbire a imaginii sau de asprimea judecatii de apoi pentru cei care semneaza pe mix-ul de media, trebuie ca lumea sa inteleaga ca sunt foarte multi gazi, ciuvici si ciutaci in piata de publicitate din Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related