[Petrecăreții] Sînziana Baltac, COLOR: Pe scena de party locală, deja suprasaturată de muzică electronică, aveam de-a face cu provocarea de a fi percepuți ca diferiți

[Petrecăreții] Sînziana Baltac, COLOR: Pe scena de party locală, deja suprasaturată de muzică electronică, aveam de-a face cu provocarea de a fi percepuți ca diferiți

Ce au facut sa fie diferiti? Au creat un sistem de membership: cine face parte din comunitate primeste un card, pe baza caruia are acces la petreceri. Cum primesti cardul? Completezi un formular ca un oracol, care are dublu rol: si emotional, si de research.

COLOR, organizatori de petreceri cu muzica electronica, s-a conturat in 2008. Prima petrecere a fost in 2011, la Atelierul de Productie. In mare, e aceeasi echipa ca la inceput, care-a crescut odata cu publicul ei: majoritatea millennials.

Fac petreceri de sase ori pe an, mai putin vara, cand toata lumea pleaca din Bucuresti. Comunica cel mai mult prin sms si e-mail direct, apoi social media, in special Facebook. Absolut sunt partenerii lor inca de la inceput.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related