Sheraton Bucureşti - noul client de top din portofoliul Wave Division

Sheraton Bucureşti - noul client de top din portofoliul Wave Division

Wave Division anunţă începerea colaborării cu Sheraton Bucureşti, brand care face parte din lanţul hotelier Starwood Hotels & Resorts, o premieră pe piața de ospitalitate din România.

Wave Division va asigura nevoile de comunicare şi marketing ale brandului hotelier pe parcursul acestui an. Agenţia specializată în consumer engagement este cunoscută de 17 ani pe piaţa de advertising, iar posibilitatea de a lucra pentru un brand ca Sheraton Bucureşti a venit ca o consecinţă firească a repoziţionării Wave Division ca agenţie 360, oferind servicii integrate de publicitate, de la campanii BTL, până la digital şi social media.

"Am oferit contul Sheraton Bucureşti agenţiei Wave Division pentru că ne-a convins prin creativitate, pasiune şi entuziasm că merită să colaborăm. Sheraton Bucureşti a început procesul de pitch în luna Februarie 2017, căutând o agenţie de advertising care să-i ofere toate aceste servicii integrate la standarde înalte", declară Daniel Ben - Yehuda (Director General Sheraton Bucureşti).

Parteneriatul dintre cele două branduri, pe serviciile de top pe care le oferă, are ca obiectiv gestionarea nevoilor de comunicare şi marketing ale brandului Sheraton atât pe piaţa autohtonă cât şi pe cea internaţională, amestecând într-un proiect comun standardele de excelenţă în turism ale brandului Sheraton Bucureşti cu know how-ul legat de consumer experience al Wave Division.

Agenţia potrivită pentru clientul potrivit

Pentru Wave Division, posibilitatea de a avea un client atât de ofertant din punct de vedere al creaţiei e oportunitatea ideală de a experimenta una din filozofiile de bază ale agenţiei, the consumer journey, o strategie completă de comunicare care însoţeşte consumatorul din target pe toate canalele şi în toate momentele, până la definitivarea deciziei de cumpărare.

Astfel, pe lângă activitatea de comunicare pe canalele devenite clasice, Wave Division va implementa, alături de Sheraton Bucureşti, o serie de proiecte speciale, destinate creşterii awareness-ului asupra unuia dintre cele mai prospere hoteluri de 5 stele din Bucureşti.

"Suntem încântaţi să lucrăm pentru un client care, prin încrederea sa şi libertatea de acţiune, ne stimulează atât creativ, dar ne şi responsabilizează la cote maxime. Ne bucură faptul că dintre cei 3 participanti la pitch, noi am fost cei aleşi. Compania Wave Division, la rândul ei, acceptă să lucreze cu acei clienţi care se ridică la standardele propuse de agenţie", mărturiseşte Al Kamara (CEO Wave Division).

Sheraton București este parte a lanţului hotelier Starwood Hotels & Resorts. Cu 270 de camere, un centru modern de conferințe de 1200mp, o zonă de restaurație completă cu două dintre cele mai apreciate restaurante din București, Avalon și Benihana, hotelul Sheraton din România este situat în inima Bucureștiului, oferind oaspeților săi o experiență unică a confortului.

Cu servicii și facilități recunoscute internațional ca fiind elita industriei de ospitalitate, cel mai nou hotel de 5 stele din București aduce în premieră în România: Sheraton Club, Sheraton Fitness, Sheraton Slees Experience TM, Paired și programul de loialitate Starwood Preferred Guest.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related