[Marcom 2022] Al Kamara: Se va pune accentul pe conținutul interactiv, pe realitate augmentată și tot ceea ce oferă nou acest concept de metaverse care ne va invada, fără doar și poate, viețile

[Marcom 2022] Al Kamara: Se va pune accentul pe conținutul interactiv, pe realitate augmentată și tot ceea ce oferă nou acest concept de metaverse care ne va invada, fără doar și poate, viețile

Am banii ăștia: ce pot să fac cu ei? Această mentalitate este încă destul de întâlnită în industria de comunicare, și Al Kamara, CEO Wave Divison & CEO WeContent festival, își dorește foarte mult ca tipul acesta de abordare să fie depășit. Nu contează nici măcar de câți bani este vorba, dacă sunt mulți sau puțini, ci de viziunea mercantilă cu care marcomul din România s-a obișnuit prea mult: rezultate rapide cu investiție minimă. 

Cred că a venit vremea să ne gândim la ce înseamnă valoarea adăugată în domeniul marketingului, nu doar să bifăm niște dorințe ale clientului fără a-l consilia, fără a fi sincer cu ceea ce domeniul nostru de activitate poate oferi și cu potențialul brandului pe care îl reprezintă, spune Al.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Wave Division Advertising

WAVE was created from the deep belief that applied empathy can create meaningful connections between people and brands, that help them live together in a world built on trust. This inspired us in each of the 255... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related