Doi hotdogi si o gentuta din aia la 2000 de para, va rog

Doi hotdogi si o gentuta din aia la 2000 de para, va rog

Ce poti sa iti cumperi de 2.145 de dolari? O, dar cate nu se pot face cu o mica avere de genul asta. Televizoare pentru toata casa; o vacanta in Provence; niste iPhoane sa le dai la saraci. Iar, daca iti place s-o arzi pe accesorii scumpe, mai ai o alternativa: iti iei o gentuta.

Ca orice fata cumpatata (sau baiat mai special), iti pui pe hartie, inca de acasa, criteriile pe care o astfel de bijuterie trebuie sa le indeplineasca. Ia sa vedem:

- sa fie albastra. Dap.
- sa fie lunguiata. Ok.
- sa fie de firma. #evideeeent
- sa existe sansa ca cel ce o vede pe umarul tau sa te intrebe cat mai e un hot-dog.
Aaaa, poftim? 

Frantujii de la Balenciaga au facut o geanta de umar care seamana izbitor de mult cu o... geanta de umar. De la IKEA.

In stanga avem, evident, rafia noastra cea de toata zilele, pe care barbatii o blesteama in fiecare weekend. Iar in dreapta, mai putin lucioasa - dar, altminteri, la fel de urata - piesa de fashion inutila si scumpa ca dracu. 

Si cand vazu asemenea nefacuta, Suedez Imparat dadu ordin la palat: Sa se faca misto de astia! Zis si facut. Agentia Acne, impreuna cu IKEA Creative Hub au facut un print (ieftin, dar bun), care arata cam asa:

Iar pentru ca ai nostri sunt oameni de echipa, nu doar barbosi imbracati in galben care vorbesc romaneste, hop si ei cu ceva pe subiect:

 

Asta inseamna sa fii pe faza si faci din rahat scump bici de rafie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related