Publicul decide finantarea SOWAT in finala Chivas The Venture. O competitie pentru antreprenoriat cu impact social

Publicul decide finantarea SOWAT in finala Chivas The Venture. O competitie pentru antreprenoriat cu impact social

The Venture, competitia globala pentru antreprenoriat cu impact social lansata de Chivas Regal, desfasoara etapa de Vot Public pentru cei 30 de finalisti, pe www.theventure.com, pana pe 12 iunie 2017. Romania este reprezentata in finala Chivas Venture de SOWAT, un business social care, prin intermediul unui sistem portabil de purificare a apei, isi propune sa diminueze la nivel global numarul celor care nu au acces la apa potabila. Participarea Romaniei pentru al doilea an in competitia Chivas The Venture ofera un credit important antreprenoriatului cu impact social, incurajandu-se tot mai mult printre tinerii antreprenori romani orientarea catre societate si catre sprijinirea comunitatii.

Timp de 5 saptamani, publicul este cel care decide prin vot proportia in care va fi distribuita finantarea totala de 250 000 $, oferita in aceasta etapa a competitiei, catre fiecare dintre cei 30 de finalisti. La finalul fiecarei saptamani, pana pe 12 iunie, 50 000$ se impart intre start-up-uri in functie de numarul de voturi acumulat timp de 7 zile, pe www.theventure.com. Sustinatorii SOWAT pot acorda un vot pe saptamana start-up-ului romanesc. Fiecare vot inseamna o sansa in plus pentru SOWAT de a primi o parte cat mai mare din finantarea oferita de Chivas The Venture.

SOWAT este o statie transportabila care transforma orice sursa de apa dulce in apa buna de baut, printr-un process 100% mecanic. Sistemul pastreaza toate mineralele din apa si poate produce 100 m3 deodata, insemnand o cantitate suficienta pentru 5000 de oameni intr-o zi, la un cost lunar de 20 de bani de persoana.   

Sistemul este deja activ in 5 tari, unde a imbunatatit vietile a peste 25.000 de oameni. Prin finantarea primita in cadrul Chivas The Venture, SOWAT isi propune dezvoltarea capacitatii de productie de la 10 la 20 de aparate lunar, astfel ca pana in 2020 sa poata veni in ajutorul a 5 milioane de oameni care au nevoie de apa potabila.

Finala Globala                                                                                         

Khaled Al Mezayen, fondator SOWAT, este reprezentantul Romaniei in finala globala a competitiei Chivas The Venture, unde concureaza alaturi de alti 29 de antreprenori din tari de pe tot globul. Pentru Khaled urmeaza participarea la pitch-ul final de la Los Angeles, locul unde va cunoaste cele mai bune business-uri cu impact social din toata lumea si unde isi va prezenta ideea in fata unor experti internationali in domeniul afacerilor. In cadrul pitch-ului, juriul va decide care dintre cele 30 de start-up-uri finaliste va primi restul sumei de 750 000$ pusa in joc de Chivas The Venture.

Aflata la a doua editie in Romania, competitia Chivas The Venture este o oportunitate pentru business-urile cu impact social de a se dezvolta, de a primi sprijin financiar si, nu in ultimul rand, de a obtine un lucru visat de multi: recunoastere internationala. SafeDrive, aplicatia mobila care diminueaza numarul accidentelor rutiere cauzate de utilizarea telefonului la volan, a castigat prima etapa locala si a reprezentat Romania in finala globala a competitiei, in 2016. SafeDrive a ajuns pana in sferturile de finala The Venture si a ocupat locul 14 din 27, alaturi de antreprenori sociali din toata lumea. 

Chivas Regal este un brand global de whisky si principalul scotch whisky al producatorului Chivas Brothers, fiind prezent in peste 150 de tari din Europa, Asia si America. Gama Chivas se remarca prin stil, consistenta si exclusivitate si cuprinde bauturile Chivas Regal  12, 18 si 25 Year Old.

Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor si bauturilor spirtoase, creat in 1975 de fuziunea dintre Ricard si Pernod, Grupul detine in prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Ballantine’s, ABSOLUT Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouet si Jacob’s Creek. Pernod Ricard are 18.000 de angajati, se dedica unei politici de dezvoltare sustenabila si incurajeaza consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazeaza pe 3 valori cheie care ii ghideaza expansiunea: spiritul antreprenorial, increderea reciproca si un simt etic dezvoltat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related