Parenting Ads a dat startul workshopurilor dedicate „creatorilor” de conţinut – PADS MasterClasses

Parenting Ads a dat startul workshopurilor dedicate „creatorilor” de conţinut – PADS MasterClasses

Începând cu luna iunie, Parenting Ads, singurul Hub de media din România nişat pe zona de parenting, deschide seria de workshopuri dedicate comunităţii de parenting – PADS MasterClasses. Ateliere sunt deschise tuturor celor ce sunt în căutare de informaţii concrete, complete, livrate de traineri cu experienţă şi aplicabile de a doua zi, în marketing digital şi native advertising.

Primul workshop a avut ca tema Web Analytics şi a fost susţinut de Dragoş Smeu - trainer regional Google AdWords, la el participând bloggeri de parenting şi redactori ai site-urilor de parenting. De ce nevoia de informare pe acest subiect? Pe lângă awareness-ul urmărit într-o campanie de content, importante sunt şi cifrele la care se raportează succesul respectivei campanii. Site-urile şi bloggerii deopotrivă trebuie să ştie să citească în mod corect rezultatele realizate, să le optimizeze şi să raporteze cât mai detaliat performanţele campaniilor în care s-au implicat.

 

"A fost un workshop foarte productiv în care am schimbat foarte multe opinii şi lămurit lucruri despre web analytics. Cred foarte mult în educaţie şi cred că o persoană educată este o persoană mai liberă şi evident mai performantă decât ceilalţi care cred că paharul s-a umplut. Mă bucur că am avut în sală persoane care au înţeles cât de important este să înveţi mai mult despre web analytics şi cum să interpretezi şi să îţi îmbunătăţeşti blogul şi planul de conţinut plecând de la datele pe care le vezi în platformele de monitorizare web. Bloggerii şi redactorii mi-au pus multe întrebări, au fost foarte curioşi şi au plecat, sper eu, cu un overview mult mai bun privind audienţa care le citeşte blogul. Oricine investeşte în educaţie merită clar felicitat şi aici este cazul atât Parenting Ads pentru organizare şi iniţiativă dar şi participanţilor care au fost foarte deschişi în a împărtăşi din experienţele anterioare şi pentru a învăţa lucruri noi" – Dragoş Smeu.

 

Despre utilitatea şi structura acestui workshop ne-au povestit după întâlnire doi dintre cei ce au participat:

"Pentru mine, atelierul a fost foarte util şi a făcut lumina în aspecte care mi se păreau cam tehnice. Am prins curaj să întru şi să analizez datele şi să mă folosesc de ele pentru a face eficientizări, mai ales unde lucrurile sunt uşor de rezolvat."
Geta Roman (Redactor Şef Adjunct @Totul despre Mame)

"Cursul a fost structurat foarte ok, am înţeles tot ce s-a discutat. Am citit foarte mult pe această temă însă trebuie să recunosc faptul că e un subiect foarte greu. Cred că e mult de învăţat şi e nevoie de multă practică pentru a putea folosi Analytics-ul aşa cum ne dorim."
Ana Maria Mitrus (blogger @Meseriadeparinte.ro)

Următorul workshop intitulat „Faţă în faţă cu clientul” va prilejui întâlnirea celor înscrişi cu 5 dintre cei mai importanţi clienţi care au avut campanii ample de conţinut, atât pe site-urile cât şi pe blogurile de parenting. Va fi o discuţie deschisă despre obiectivele brandurilor, strategii de comunicare viitoare, feedback post campanii, aşteptări, despre cum poate evolua cât mai frumos această relaţie între branduri şi endorseri.

 

Programul viitoarelor 10 workshopuri şi detaliile legate de înscriere sunt disponibile aici.

"Ideea acestor MasterClasses a venit din nevoia de informare şi training specializat pentru bloggerii şi redactorii site-urilor din portofoliul nostru, pe anumite teme strategice pentru îmbunătăţirea calităţii şi raportării campaniilor livrate către clienţi. Atât clienţii cât şi agenţiile îşi doresc pe de o parte campanii integrate, creative dar urmăresc în egală măsură implicare, case study-uri, dovedirea competenţelor şi asumarea unor obiective concrete. Ceea ce este normal. Vrem să aducem cât mai aproape bloggerii şi jurnaliştii de clienţi, să se cunoască, să-şi înţeleagă cât mai bine nevoile pentru a livra performanţe cât mai bune. Odată ce am început, interesul şi celor din afara portofoliului nostru, pentru aceste întâlniri, ne-a confirmat că există o dorinţă generală de informaţie şi de îmbunătăţire a competenţelor digitale", declară Adelina Dondorici (Managing Partener @ParentingAds).

Proiectul PADS MasterClasses are şi o componentă socială, toate încasările generate în urmă înscrierilor participanţilor din afara portofoliului Parenting Ads, vor fi donate către Asociaţia Unu şi Unu, asociaţie ce apară drepturile copiilor din sarcini multiple, prematuri şi bebeluşi spitalizaţi şi ale familiei acestora. Misiunea asociaţiei este aceea de a îmbunătăţi sănătatea bebeluşilor prin proiecte de prevenţie, informare şi educare a sociatății civile privind bebeluşii prematuri şi spitalizaţi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related