[Teritorii noi in publicitate] Dragos Smeu, Performance-ul si KPI-ii

[Teritorii noi in publicitate] Dragos Smeu, Performance-ul si KPI-ii

Nu stim voi, dar noi am intalnit, in ultimul timp, arhitecti ai tehnologiei, evanghelisti de organizatie, Brand Protectori, directori de stuff si manageri de chestii. Noile functii incep sa semene cu titlurile cavalerilor onorifici. La un moment dat, Forbes a facut si o lista cu cele mai creative nume de ocupatii.

Am vrut sa vedem ce se intampla in spatele lor. Ce teritorii noi si-au facut loc in publicitate, in ultimii ani, si cine se ocupa de ele. Ce varsta, studii si vise au acesti colonisti din agentii si cu ce intentii au descalecat ei printre reclame.

Dragos Smeu este Performance Manager la Kubis Interactive.
Initial, Performance ne-a dus cu gandul la ceea ce fac artistii dintr-un concept. Dar nu, Dragos nu danseaza si nici nu tace cu subintelesuri in agentie, ci se ocupa cu lucruri serioase si grave, cum ar fi cifre, bugete si performanta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related