Dragos Smeu, capetenia de la Mavericks: Cand toti vorbesc de AI, bots, automatizari si cat mai multa interventie tehnologica in viata noastra, noi vorbim despre human touch. Nu, nu avem lag :)

Dragos Smeu, capetenia de la Mavericks: Cand toti vorbesc de AI, bots, automatizari si cat mai multa interventie tehnologica in viata noastra, noi vorbim despre human touch. Nu, nu avem lag :)

Dragos Smeu e unul dintre acei "cifre whispereri", daca-mi permiteti, care culege date (multe), le coreleaza si le transforma in concluzii. Si invers, transforma ideile in cifre. Pentru ca e destul loc de finete creativa si in performance:

In multe cazuri, atunci cand se vorbeste despre performance media, PPC, Google AdWords, Facebook Ads, you name it, se vorbeste despre tool-uri si ce pot face tool-urile. Sunt, in definitiv, niste unelte - insa manuite de oameni. Aici apare diferenta intre o campanie buna si o campanie excelenta.

Concret, vorbim de oameni care ar face campanii AdWords Search pe "cizme de cauciuc" targetate pe Cluj sau preroll-uri pentru Untold 2017 la video-urile lui Armin van Buuren.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Republika

Republika este o agentie romaneasca lansata in anul 2008, initial pozitionata ca agentie de social media intr-o perioada in care comunicarea brandurilor romanesti pe Facebook era abia la inceput. Odata cu extinderea... vezi detalii »

Sectiune



Related