Dragos Smeu, capetenia de la Mavericks: Cand toti vorbesc de AI, bots, automatizari si cat mai multa interventie tehnologica in viata noastra, noi vorbim despre human touch. Nu, nu avem lag :)

Dragos Smeu, capetenia de la Mavericks: Cand toti vorbesc de AI, bots, automatizari si cat mai multa interventie tehnologica in viata noastra, noi vorbim despre human touch. Nu, nu avem lag :)

Dragos Smeu e unul dintre acei "cifre whispereri", daca-mi permiteti, care culege date (multe), le coreleaza si le transforma in concluzii. Si invers, transforma ideile in cifre. Pentru ca e destul loc de finete creativa si in performance:

In multe cazuri, atunci cand se vorbeste despre performance media, PPC, Google AdWords, Facebook Ads, you name it, se vorbeste despre tool-uri si ce pot face tool-urile. Sunt, in definitiv, niste unelte - insa manuite de oameni. Aici apare diferenta intre o campanie buna si o campanie excelenta.

Concret, vorbim de oameni care ar face campanii AdWords Search pe "cizme de cauciuc" targetate pe Cluj sau preroll-uri pentru Untold 2017 la video-urile lui Armin van Buuren.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Republika

Republika este o agentie romaneasca lansata in anul 2008, initial pozitionata ca agentie de social media intr-o perioada in care comunicarea brandurilor romanesti pe Facebook era abia la inceput. Odata cu extinderea... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related