Gala AVANPREMIERE, la a 18a editie, a ajuns la Cinema City din AFI Cotroceni

Gala AVANPREMIERE, la a 18a editie, a ajuns la Cinema City din AFI Cotroceni
Foto credit: Silviu Pal

Cea de-a 18-a ediție a Galei AVANPREMIERE, cel mai important și longeviv eveniment de fashion multibrand din România, marca Alin Gălățescu, a avut loc în data de 22 iunie 2017, in imensul spațiu din Atriumul de la Cinema City din AFI Cotroceni, reunind peste 350 de invitați - vedete, jurnaliști, bloggeri și iubitori ai modei Made in Romania.

În cadrul ediției cu numărul 18, șapte designeri talentați și-au prezentat colecțiile 2017-2018 într-un spațiu neconvențional, cu accente futuriste: Atriumul de la Cinema City din AFI Cotroceni - unul dintre cele mai cool locuri din București.

"Moda în România este un domeniu atât de dinamic și eclectic, încât uneori am impresia că îmi e greu să țin pasul cu toate noutățile și schimbările. Mă bucură teribil efervescența din ultimii ani și sunt un fan al designerilor români pe care încerc, prin această serie de evenimente, să îi cunosc mai bine și să îi prezint și publicului. Eu cred in Moda Românească!", a declarat Alin Gălățescu (jurnalist și analist de modă, fondator al Galei AVANPREMIERE).

Evenimentul intinerant de modă Gala AVANPREMIERE a fost gândit ca o formă de studiu al artei spectacolului de fashion, pentru a prezenta creațiile designerilor români de valoare și de a aduce moda autohtonă mai aproape de publicul său.

Gala AVANPREMIERE este singurul eveniment de fashion care a fost transmis LIVE pe pagina de Facebook a revistei A List Magazine și pe site-ul Eva.ro.

"Timp de câteva ore AFI Cotroceni și Cinema City au fost gazdele unei prezentări de modă impresionante, al cărei decor a recreat atmosfera unui fashion show memorabil. Prin jocurile de lumini, muzică, set-up, organizare și desfășurare, evenimentul a demonstrat că un spațiu neconvențional poate fi versatil și inedit, ideal pentru evenimente inovatoare", a menționat Ioana Ionescu (Marketing Manager, Cinema City România).

 

Ca de fiecare dată, și această ediție a adus sub aceeași umbrelă branduri cunoscute ale industriei modei din România, alături de debutanți care, cu siguranță, vor deveni nume de referință în domeniu.

În cadrul ediției cu numărul 18, șapte designeri talentați și-au prezentat colecțiile 2017-2018 într-un spațiu neconvențional, cu accente futuriste: Atriumul de la Cinema City din AFI Cotroceni - unul dintre cele mai cool locuri din București.

Numele selectate de Alin Galatescu pentru aceasta a 18a ediție au fost Aleha Toncea (încălțăminte: Hannami, accesorii: Laura8) – new, Ana Maria Saragia (accesorii: Leather Body Harness, Irina Lefter) – new, Alexandra Calafeteanu (accesorii: Wild Inga), Lia Aram by Anemona Stanchi (încălțăminte: Zenon), Studio Cabal by Diana Dianu (accesorii: Atelier Danessa, Tria Alfa, încălțăminte: Meekee), Olga Cataranga din Republica Moldova – new și Laurențiu Bârzoi (hair: Marian Capet).


Foto credit: Silviu Pal

"Alin Gălățescu ne forțează mereu să fim creativi și proactivi. Am celebrat moda la superlativ prin comunicarea și promovarea Galei Avanpremiere 18 și rezultatele sunt foarte bune.", a spus Raluca Zamfir (Manager Partner RAN Events).

 

Această ediție a prilejuit și lansarea oficială a site-ului: alingalatescu.ro 
Băuta noii ediției este: Rose Mary
Apa ediţiei: Izvorul Muntelui, probabil singura apă fără germeni şi cu cel mai apropiat PH de cel al corpului omenesc
Aroma oficială a Galei: DIAMOND (patchouli, santal, mandarin, frezie, crin alb) - de la InScentive
Desertul ediției este: Tarta cu trandafiri rose - de la " Fata care gătește cu flori"

Producator General: AVANPREMIERE Concept by Alin Galatescu
Parteneri traditionali: RanEvents / Gett's Salons / Alina Brailescu Academy /
Parteneri speciali: Cinema City / AFI Cotroceni / TEZYO by Otter Distribution / NESPRESSO
Parteneri media: A List Magazine / EVA / Radar de Media / Kfetele / The Gentleman's Jurnal / Orasul meu

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related