Două milioane de persoane au fost ancorate în online de campania "Super mame cu super puteri"

Două milioane de persoane au fost ancorate în online de campania "Super mame cu super puteri"

Campania inițiată de bloggerul Ela Crăciun a generat în primele patru evenimente din seria “Super mame cu super puteri” un reach de peste două milioane de persoane în online. Cele patru evenimente ale campaniei au fost desfășurate în perioada martie – iunie și au avut ca subiecte teme aflate pe agenda mamelor moderne, care se confruntă cu nevoia de a-și echilibra viața personală și profesională. 

Evenimentele s-au desfășurat în cadrul Centrului Comercial Auchan Titan, susținând parteneriatul cu Galeriile Immochan în acest proiect.

"Ne bucurăm să fim alături și implicați în proiectul premieră al Elei Crăciun ”Super mame cu super puteri”. Clienții Centrului Comercial Auchan Titan au fost încântați să ia parte la întâlnirile Elei și să descopere cât este de simplu să-și petreacă un timp de calitate împreună cu invitații speciali prezenți în cadrul primelor patru ediții. Pentru câteva ore spațiul fizic s-a transformat într-un spațiu îmbogățit de experiențe pline de inspirație și energie pozitivă, în care fiecare a avut ocazia să-și împărtășească momente deosebite din viață", a declarat echipa Immochan.

 

Pe parcursul celor patru luni de campanie, reach-ul în online a depășit două milioane de persoane. Cele patru transmisiuni Facebook Live ale evenimentelor au avut un număr de 387.000 de vizualizări. Pe toată durata campaniei, Ela Crăciun a postat 6 articole pe blog și 12 postari pe Facebook, în care au fost anunțate evenimentele. ”Super mame cu super puteri” a fost susținută media și de partenerii: Revista Femeia, mami.ro și parinti.com, Radio Smart FM.

 

În campanie au fost implicate vedete și specialiști care au fost prezenți în calitate de speakeri. 4 vedete, 1 nutriționist, 2 psihologi, 2 Life coach și un finalist Masterchef s-au alăturat Elei pentru a spune tuturor femeilor că a fi super mama este un lucru pe care ele îl fac în fiecare zi. Media de spectatori a fost de aproximativ 100 de persoane, în special mame cu copii.

 

"Îmi doresc ca femeile care îmi citesc blogul să știe că sunt super mame. Ele fac aproape în fiecare zi imposibilul, își depășesc propriile limite și este cazul să le recunoaștem acest efort. În cele patru evenimente am încercat, alături de invitații mei, să venim cu soluții la cele mai stringente întrebări ale mamelor. Îmi doresc ca această campanie să producă o schimbare în modul în care ne raportăm la propriile noastre așteptări față de viața de familie și de cuplu", spune Ela Crăciun pe blogul său.

 

Sponsorii campaniei au fost Cofetaria Ana Beller și magazinele Maxi Toys, care au oferit 480 de cadouri, jucării și dulciuri pentru toți participanții la evenimente. Următorul eveniment din seria ”Super mame cu super puteri” va avea loc în luna septembrie, când bloggerul Ela Crăciun își va invita cititoarele să învețe cum își pot proteja copiii în mediul online.

Ela Crăciun colaborează din 2016 cu agenţia Creative Business Management pentru realizarea campaniilor speciale şi comunicare strategică.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related