E timpul poetilor in publicitate, spune Droga5

E timpul poetilor in publicitate, spune Droga5

O spun cei de la Droga5, care au lansat programul D5in10 Academy, in cautarea lor de oameni cu backgrounduri diverse, dar care doresc sa lucreze in publicitate. Agentia propune un curs de 10 saptamani, care va incepe pe 27 septembrie, si care sa invete creatorii din diverse domenii despre esenta publicitatii.

Kevin Brady (Executive Creative Director la Droga5 si, dupa cum stiti deja, presedintele juriului de anul trecut al Premiilor FIBRA) face parte din echipa care lucreaza pe acest proiect (in principal, mentori-voluntari din cadrul agentiei), el insusi avand un background atipic inainte sa porneasca in advertising -  a studiat stiinte politice, a fost antrenor de tenis, a facut si niste teatru, iar timp de 5 ani a manageriat si a cantat intr-o trupa new wave). 

"Multe persoane nu au parte de procesul asta, daca nu au banii necesari pentru a-si lua doi ani liberi dupa ce termina facultatea. Ca urmare, orizontul diversitatii in gandire nu e atat de larg pe cat ar putea fi. Ne-am gandit daca putem adresa problema asta in vreun fel", a spus Kevin Brady. 

Doritorii pot sa aplice pe site-ul agentiei, atat timp cat nu au urmat cursuri de publicitate si nici nu au lucrat in domeniu. Se cauta: artisti, scriitori, regizori, sculptori, poeti, pictori, fotografi, muzicieni, actori, designeri de moda.

Ceea ce ne duce la un articol din 2009, din Guardian, care vorbea despre aparitia poeziei in publicitate si incepea chiar cu un vers din Robert Graves: 

"There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either."

Nick Toczek, un poet citat in articolul publicat de Guardian, a scris o poezie pentru Prudential care spunea asa:

”Our kids, who've grown and flown the nest,
Now only phone us to request
More cash on loan, their tone depressed"

El explica astfel decizia de a scrie pentru o reclama:

Populismul e bun. Cu cat limbajul conteaza mai mult pentru oameni, cu atat mai bine. Poemul meu Prudential este cel mai recunoscut. L-am scris in 20 de minute, a fost difuzat de 5.000 de ori si am castigat 6.000 de euro.

In concluzie, mai multa poezie in orice, da, asta spunem si noi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related