Zenith Romania a implementat local campania globala de imagine Mercedes-Benz - "Grow Up"

Zenith Romania a implementat local campania globala de imagine Mercedes-Benz - "Grow Up"

"Be a Gentleman. Work hard. Mind your manners. Respect your elders. Get a real job. Get married. Spend time with family. Be responsible. Dance to the beat of your own drum. Dress proper. Start a family. Be a good role model. Move to the suburbs. Be humble. Pass down tradition. Listen to advice. Time to grow up. Grow up. Drive."

Prin manifestul campaniei internationale de imagine GrowUp, insasi identitatea brandului Mercedes-Benz a fost reevaluata si rescrisa, pornind de la obiectivul demersului: o privire autentica directionata inspre dinamica pietei de potentiali clienti si evolutia targetului campaniei, membrii generatiilor X si Y. Protagonistele campaniei sunt cinci modele de autovehicule compacte (Clasa A, Clasa B, CLA Coupe, CLA Shooting Brake, GLA), prezentate printr-un set de spoturi care spun povestile de viata reale ale tinerilor de astazi.

La nivel local campania "Grow Up", revolutionara prin focusul puternic in digital si natura continutului lifestyle-centric, a fost declinata printr-o serie de proiecte speciale de media si content initiate de Zenith Romania, intre care si o serie de materiale pe IQads intitulata "Grow Up, versiunea reala", respectand directia "eroilor de zi cu zi", acele personaje obisnuite, dar inspirationale pentru membrii generatiilor X si Y.

Astfel, ideea campaniei globale - noua generatie adapteaza regulile traditionaliste la propriile realitati curente - a fost scoasa in evidenta la nivel de content prin descoperirea si propagarea povestilor neconventionale ale unor tineri - si foarte tineri - artisti si antreprenori care si-au urmat propriile reguli si definitii ale succesului.

"Printre proiectele de content dezvoltate in Romania, am realizat impreuna cu IQads o serie de materiale care promoveaza povesti frumoase si initiative de succes ale noii generatii, inspirandu-i si incurajandu-i pe tinerii romani sa-si respecte propriile valori", au declarat reprezentantii Zenith Romania.

In cadrul proiectului editorial local dezvoltat de IQads, subiectii articolelor au fost: Robert Nastasa (fondator Asociatia Bucurestiul Tinerilor), Mya si Sorin Tarmure (fondatorii academiei tech Small Academy), Andreea Dobrin Dinu (ilustratoare /SUMMERKID), Sorin Cretu (graphic designer /Xao), George Bonea (comediant, copywriter, autor), Dragos Rusu (fondator The Attic si Outernational Days), Alex Petcu (artist tatuator), Octavian Graure (sneaker artist) si o parte din echipa start up-ului romanesc T-Me Studios.

Din partea Zenith Romania, au participat la dezvoltarea proiectului IQads: Andrei Jianu (Digital Manager) pe partea de Digital, Gabriela Lupsa (Head of the Account) pe partea de Planning, Roxana Cerchez si Alina Bonta (Digital Perfomance Specialists) pe partea de Performance.


Campanii

Subiecte

Sectiune



Related