Nu e suficient să știi, trebuie să și vezi

Nu e suficient să știi, trebuie să și vezi

Și, de cele mai multe ori, nu e suficient nici măcar să vezi. Trebuie să vezi altfel, ca să te lași impresionat. Moartea are nevoie de efecte speciale, de fotografii extraordinare, ca să fie băgată în seamă. Știm că oameni nevinovați mor în război, în fiecare zi. Vedem video-uri și imagini îngrozitoare din acele locuri, personalități de toate felurile ne vorbesc afectați despre asta. Și chiar dacă înțelegem, chiar dacă ne emoționează, ce putem face până la urmă?

Ăsta e paradoxul. Cum poți să atragi atenția asupra realității îngrozitoare? Organizația Națiunilor Unite încearcă prin campanii din ce în ce mai puternice. Cum este cea realizată de VML pentru World Humanitarian Day, cu mesajul #NotATarget. Pentru a ajunge la generațiile mai tinere, video-ul spune povestea civililor din zonele afectate de război, folosind Facebook Camera Effects. Cu ajutorul ei, oamenii din toate colțurile lumii pot să își spună povestea.

Mesageri ai Păcii, ca Charlize Theron și Michael Douglas, ambasadori UNICEF ca Shakira și Orlando Bloom au fost aduși în social media pentru a reitera acest mesaj. Toate aceste eforturi se întâlnesc pe WorldHumanitarianDay.org, unde oamenii pot semna o petiție care le cere liderilor lumii să facă tot ce pot pentru a proteja milioanele de civili prinși în război.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related