Frumusețea are monosprânceană și aparat dentar

Frumusețea are monosprânceană și aparat dentar

Mihnea Gheorghiu, Global Digital Creative Director Publicis Italia, anunta pe Facebook ce mai face acolo: spotul Diesel (care a anuntat recent ca si-a mutat contul de la Anomaly la Publicis Italia) pentru care oamenii din agentie nu au mai dormit, nu si-au mai vazut familiile si au atins granitele nebuniei. 

So it begins. Big up to the small army of people who haven't slept, haven't seen their families, have gone mad, yelled at each other and eventually got shitfaced drunk together to bring this campaign to life, spune el pe Facebook

 

Wow. Cam astea au fost comentariile si nu doar pe Facebook, de la prieteni, ci si pe site-urile de specialitate. Diesel imbratiseaza frumusetea imperfecta, scrie Creativity-Online. Iar Iulian Barbulescu ajunge si la PSD:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related